Oferta ogólna

Poniżej przedstawiamy Państwu naszą ofertę

  • Hala sportowa01
  • Siłownia02
  • Fitness03
  • Rowery04
  • Tenis stołowy05
  • Telebim06

Hala sportowa

Oferujemy wynajem sali sportowej.

service-image

Siłownia

Godziny otwarcia:

    Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 21.00
    Sobota: 9.00 - 18.00
    Niedziela: nieczynne

    Siłownia CSiR o powierzchni 130 m2 podzielona jest na 3 strefy: strefę cardio, strefę maszyn oraz strefę wolnych ciężarów. Pomieszczenia są klimatyzowane, co zapewnia komfort termiczny w upalne dni. Nad ćwiczącymi opiekę sprawują wykwalifikowani instruktorzy, którzy zawsze służą pomocą i radą. Ponadto siłownia CSiR oferuje sprzedaż suplementów diety oraz wody.

    service-image

Fitness

Sala do fitness lub aerobiku w Centrum Sportu i Rekreacji w Jelczu-Laskowicach.

service-image

Rowery

Wypożyczalnia rowerów dla całej rodziny.

service-image

Tenis stołowy

Wynajmujemy sale do tenisa stołowego.

service-image

Telebim

Idealne dla firm i organizacji potrzebujących dobrej reklamy lokalnej.

service-image

Oferta Fitness

Poniżej przedstawiamy Państwu naszą szeroką ofertę dotyczącą zajęć fitness dla dorosłych i dzieci

  • Trening personalny01
  • Zdrowy kręgosłup02
  • Shape03
  • JUMP (Trampoliny)04
  • TRX05
  • CROSS BASIC06
  • FIT MAMA (Z DZIEĆMI)07
  • WAKE UP08
  • JOGA09
  • AKADEMIA ZDR. PLECÓW10
  • PUSH&PUMP (SZTANGI)11
  • TMT12
  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKI13
  • ZUMBA14
  • JUMP KIDS (dla dzieci)15
  • HIP-HOP maluchy16
  • Taniec nowoczesny17
  • TURBOSPALANIE18
  • STEP19
  • SLIM FIT20
  • AERO MIX21
  • PŁASKI BRZUCH22

Trening personalny

Trening personalny to dzisiaj najskuteczniejsza forma treningu. Jest dostosowany do każdego, niezależnie od wieku, czy płci. Dzięki bezpośredniej relacji trener – podopieczny postawione cele są realizowane w krótszym czasie niż przy indywidualnych formach treningu.

Skuteczność treningu osobistego opiera się na zasadzie indywidualizacji, która zakłada indywidualny do jednostki dobór metod i obciążeń treningowych. Pozwala to na stałą kontrolę oraz postęp, a co za tym idzie zwiększanie wydolności i możliwości treningowych.

Trener personalny podczas każdej sesji skupia się wyłącznie na swoim podopiecznym, instruując go oraz korygując jego nawet najmniejsze błędy. Przedstawia dobór metod treningowych oraz plan rozwoju swojego podopiecznego. Pomaga sformułować cel i środki do jego realizacji.

Motywuje do przeprowadzania systematycznych treningów oraz przestrzegania wymogów dietetycznych. Wspólnie z podopiecznym realizuje kolejne zadania, które stanowią drogę do upragnionej sylwetki i zdrowego, lepszego życia.

Dzięki naszemu treningowi personalnemu zyskasz:

  • • Indywidualnie dobrany program treningowy
  • • Indywidualnie dobrane tempo ćwiczeń
  • • Indywidualną opiekę podczas treningu
  • • Motywację do systematycznego treningu
  • • Unikniesz błędów
  • • Szybciej zrealizujesz swój cel
  • • Szybciej spalisz tkankę tłuszczową
  • • Skutecznie zbudujesz tkankę mięśniową
  • • Zaoszczędzisz czas

Cennik:

  • 1. Trening personalny 1:1
    • • 1 x 80 zł
    • • 4 x 300 zł (75zł za wejście)
    • • 8 x 560 zł (70 zł za wejście)
    • • 12 x 675 zł (65 zł za wejście)
  • 2. Trening personalny 2:1
    • • 1 x 130 zł
    • • 4 x 500 zł (125 zł za wejście)
    • • 8 x 960 zł (120 zł za wejście)
    • • 12 x 1380 zł (115 zł za wejście)

W ramach treningu klient otrzymuje:

  • • Wywiad
  • • Konsultację treningową oraz dietetyczną
  • • Program treningowy dobrany do jego potrzeb
  • • Instruktaż treningowy

service-image

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia dla wszystkich, ukierunkowane na profilaktykę i minimalizowanie bólu kręgosłupa. Korekcja, stabilizacja, wyrównywanie napięć mięśniowych, odciążenie oraz silne mięśnie grzbietu- to główne zalety zajęć. Zajęcia z wykorzystaniem piłek, głównie na macie.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 19:00 - Gosia
Środa - 18:00 - Gosia

service-image

Shape

Zajęcia wzmacniające. Skierowane są do osób w różnym wieku oraz o różnym stopniu zaawansowania. Zajęcia są prowadzone w umiarkowanym tempie dzięki czemu skupiamy się na prawidłowej technice wykonywanych ćwiczeń. Standardowo zaczynamy je rozgrzewka 5-10 min, następnie przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających, które wykonujemy w pozycji wysokiej jaki I niskiej (ćwiczenia na macie), zajęcia zakończone są ćwiczeniami rozciągającymi. Na zajęciach wykorzystujemy sprzęt taki jak: step, hantle, piłki, gumy oporowe. Są to zajęcia na których angażujemy każdą część ciała.

Efekty które widzimy przy regularnym uczęszczaniu na zajęcia to:
- poprawa koordynacji ruchowej
- wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych
- spalenie tkanki tłuszczowej
- poprawa samopoczucia

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 18:00 - Gosia
Czwartek - 18:00 - Agnieszka

service-image

JUMP (Trampoliny)

Zajęcia o dużej intensywności. Jednak kiedy się już wejdzie na trampolinę ciężko z niej zejść ponieważ czujemy się jak duże dzieci. Na zajęciach łączymy cardio oraz wzmacnianie a co najważniejsze dobrą zabawę. Zajęcia rozpoczynamy rozgrzewką następnie przechodzimy do prostych układów składających się z czterech elementów. Każdy z elementów jest wprowadzany stopniowo a następnie łączymy je w krótki układ. 20 minut przed zakończeniem zajęć przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających lub dwóch cykli tabaty na trampolinie lub na macie. Zajęcia zakończone są ćwiczeniami rozciągającymi.

Efekty to:
- poprawienie koordynacji ruchowej
- spalenie wielu kalorii w ciągu godziny nawet do 1000 kalorii
- dostarczenie endorfin, które poprawiają nasze samopoczucie
- lepszy nastrój na wiele godzin po treningu
- polepszenie wytrzymałości
- polepszenie wydolności krążeniowo - oddechowej
- wzmocnienie wszystkich partii mięśni.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 19:00 - Zosia
Wtorek - 20:00 - Agnieszka
Czwartek - 19:00 - Agnieszka

service-image

TRX

W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na skomplikowanych maszynach z siłowni. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki treningowi w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 18:00 - Gosia
Czwartek - 18:00 - Marta

service-image

CROSS BASIC

Program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni.
Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Sobota 18.11 o godzinie 10:00 - Max
Piątek 24.11 o godzinie 19:00 - Max

service-image

FIT MAMA (Z DZIEĆMI)

Zajęcia przygotowane z myślą o kobietach, które chcą wrócić do formy po okresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem. Przeznaczone dla mam z dziećmi w wieku 8 tygodnia życia do 2 lat. Kobiety mogą w nich uczestniczyć już od 8 tyg. po porodzie fizjologicznym i 12 tyg. po cesarskim cięciu. Ćwiczenia pomogą im w efektywny sposób wzmocnić i uelastycznić mięśnie, pozbyć się zbędnych kilogramów a także poprawić kondycję. To świetna forma aktywnego spędzania czasu z malutkim dzieckiem i jednocześnie trening dla młodej mamy.
 
Co należy zabrać na zajęcia:
 
-strój sportowy, ręcznik i woda/dla mamy:)
-kocyk, zabawka i inne niezbędne akcesoria, jak np. pieluszki

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 10:00 - Ania
Czwartek - 10:00 - Ania

service-image

WAKE UP

Zajęcia ogólnorozwojowe mająca na celu pobudzić ciało do intensywnego działania przez cały dzień. Trening zwiększa wytrzymałość, wydolność organizmu oraz powoduje spalenie tkanki tłuszczowej, jak również dodaje pozytywnego zastrzyku energii, który utrzymuje się przez cały dzień.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 9:00 - Gosia
Czwartek - 9:00 - Gosia

service-image

JOGA

To staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Wpływa korzystnie na stan kręgosłupa oraz stawów. Poprawia samopoczucie i stan zdrowia poprzez redukcję stresu. Może być ćwiczony przez osoby z problemami w obrębie układu ruchu przy wcześniejszej konsultacji z prowadzącym.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 16:45 - Krystian
Środa - 16:45 - Krystian

service-image

AKADEMIA ZDR. PLECÓW

AKADEMIA ZDROWYCH PLECÓW - To zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku  6-10 lat. Obecny tryb życia naszych milusińskich nie sprzyja prawidłowemu rozwojowi układu kostnego oraz mięśniowego.
Osłabiony wielogodzinnym siedzeniem (często w niewłaściwej pozycji), dźwiganiem ciężkich plecaków kręgosłup dziecka, ulega deformacjom. Do tego często ograniczona ilość ruchu, powoduje znaczne osłabienie układu mięśniowego.
Na naszych zajęciach będziemy wyrabiać nawyk utrzymywania prawidłowej postawy ciała, a poprzez ćwiczenia wzmocnimy mięśnie posturalne.
Nauczymy się również jak rozluźniać napięcia mięśniowe powstałe w ciągu dnia.
Zajęcia będą zawierały elementy gimnastyki korekcyjnej oraz ćwiczenia w formie zabawy, ale głównym ich celem będzie profilaktyka prawidłowej postawy, bo... GRUNT TO DOBRA POSTAWA!!!

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 17:00 - Marta
Czwartek - 17:00 - Marta

service-image

PUSH&PUMP (SZTANGI)

Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym. Jego celem jest wzmocnienie i kształtowanie większości grup mięśniowych oraz spalanie tkanki tłuszczowej i poprawa wydolności organizmu. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu. Trening dla każdego, bez względu na płeć, wiek oraz poziom sprawności fizycznej. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 19:00 - Gosia
Piątek - 18:00 - Ania

service-image

TMT

Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Spalasz ponad 600 kcal podczas treningu.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Środa - 19:00 - Ania
Piątek - 19:00 - Ania

service-image

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Zajęcia dla tych, którzy marzą o zgrabnej i jędrnej pupie. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć. Ćwiczenia ukierunkowane na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzone ciekawą, aerobową rozgrzewką. Zgrabne pośladki to marzenie wielu kobiet - możesz je spełnić regularnie uczestnicząc w tych zajęciach. Zajęcia dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 19:00 - Agnieszka
Piątek - 18:00 - Gosia

service-image

ZUMBA

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Bardzo innowacyjny systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, atrakcyjne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 20:00 - Dominika
Czwartek - 20:30 - Dominika

service-image

JUMP KIDS (dla dzieci)

Zajęcia na trampolinach, w pełni bezpieczne, w towarzystwie skocznej muzyki i pod okiem rozskakanego instruktora, który wymęczy Wasze pociechy. Mnóstwo zabawy i radości podczas zajęć oraz uśmiech i zadowolenie po zajęciach.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 18:00 - Agnieszka
Czwartek - 17:00 - Agnieszka

service-image

HIP-HOP maluchy

Zajęcia dla dzieci od 3-5 lat
Wspólna swobodna zabawa przy muzyce, ucząca koordynacji i poprawiająca sprawność ruchową dziecka. Tańce pozytywnie wpływa nie tylko na ciało, ale także i umysł. Zajęcia prowadzone przez wykwalifikowanego instruktora, który stawia przede wszystkim na wszechstronny rozwój.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 18:00 - Dominika
Środa - 18:00 - Dominika

service-image

Taniec nowoczesny

Taniec nowoczesny dla dzieci to świetny sposób, aby spożytkować energię twojego malucha na coś pożyteczniejszego niż bieganie po domu. Oprócz ćwiczeń, grupa wykonuje specjalne układy taneczne dla dzieci – na jednych zajęciach dzieci uczą się choreografii, na kolejnych ją powtarzają i doskonalą.

Zajęcia dla dzieci 6-8 lat
Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 17:00 - Dominika
Środa - 17:00 - Dominika

Zajęcia dla dzieci w wieku 10 lat i więcej
Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 18:30 - Dominika
Wtorek - 18:30 - Dominika

service-image

TURBOSPALANIE

Turbospalanie to popularny w trening z ćwiczeniami interwałowymi. Turbo spalanie szybka spala tkankę tłuszczową. Istotą turbospalania są ćwiczenia interwałowe. Dzięki temu, że turbo spalanie przeplata interwały z treningiem typu cardio, pozwala spalać dużo kalorii w ciągu jednego treningu i szybko tracić na wadze. Turbo spalanie daje pierwsze efekty po miesiącu. Pierwsze zmiany spowodowane przez turbo spalanie można zauważyć już po kilku dniach. Gdy przejdą nam zakwasy, na pewno poczujemy, że turbo spalanie zmienia nasze ciało i poprawia formę.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 20:00 - Aga

service-image

STEP

Step aerobik to forma zajęć fitness, do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Zajęcia ze step aerobiku prowadzone są w grupie. Instruktor pokazuje kroki, które powtarzają po nim uczestnicy. Jednocześnie zwraca uwagę na technikę ćwiczeń i narzuca odpowiednie tempo.
Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć step aerobiku można spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Środa - 19:00 - Gosia

service-image

SLIM FIT

Zajęcia aerobowe, proste układy taneczne, kształtujące wszystkie ważne grupy mięśniowe, oraz kombinacje ćwiczeń wzmacniających uda i pośladki. Po 35 minutach ciągłego ruchu, przechodzimy do wzmacniania mięśni brzucha. Kończymy relaksem, przy nastrojowej muzyce, rozciągając wszystkie mięśnie. Zajęcia polecane dla osób chcących spalić zbędne kalorie, poprawić kondycje i wysmuklić sylwetkę.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek – 18:00 – Agnieszka
Czwartek – 19:00 – Agnieszka

service-image

AERO MIX

Trening stanowiący połączenie pracy z przyrządami (m.in. step, piłki, gumy itp.), sztukami walki oraz choreografii bazującej na dużej liczbie przysiadów, wypadów i ciosów. Zajęcia przeznaczone dla osób, które potrzebują ciągłych zmian i wyzwań w trakcie ćwiczeń.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Piątek – 9:00 – Gosia

service-image

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Pierwsza część ćwiczeń to prosty układ choreograficzny, po którym następuje specjalistyczny trening ukierunkowany na ukształtowanie mięśni brzucha.
Ćwiczenia mają na celu poprawienie kondycji oraz zdobyciu pięknej i smukłej sylwetki.

Korzyści:

  • • wzmocnienie mięśni brzucha,
  • • wymodelowanie talii,
  • • poprawa sprawności fizycznej.

Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek – 20:00 – Gosia

service-image

to-top