Oferta ogólna

Poniżej przedstawiamy Państwu naszą ofertę

  • Hala sportowa01
  • Siłownia02
  • Fitness03
  • Rowery04
  • Tenis stołowy05
  • Telebim06

Hala sportowa

Oferujemy wynajem sali sportowej.

service-image

Siłownia

Godziny otwarcia:

    Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 21.00
    Sobota: 9.00 - 18.00
    Niedziela: nieczynne

    Siłownia CSiR o powierzchni 130 m2 podzielona jest na 3 strefy: strefę cardio, strefę maszyn oraz strefę wolnych ciężarów. Pomieszczenia są klimatyzowane, co zapewnia komfort termiczny w upalne dni. Nad ćwiczącymi opiekę sprawują wykwalifikowani instruktorzy, którzy zawsze służą pomocą i radą. Ponadto siłownia CSiR oferuje sprzedaż suplementów diety oraz wody.

    service-image

Fitness

Sala do fitness lub aerobiku w Centrum Sportu i Rekreacji w Jelczu-Laskowicach.

service-image

Rowery

Wypożyczalnia rowerów dla całej rodziny.

service-image

Tenis stołowy

Oferujemy wynajem sali do tenisa stołowego wraz ze sprzętem.

service-image

Telebim

Idealne dla firm i organizacji potrzebujących dobrej reklamy lokalnej.

service-image

Oferta Fitness

Poniżej przedstawiamy Państwu naszą szeroką ofertę dotyczącą zajęć fitness dla dorosłych i dzieci

  • Trening personalny01
  • Zdrowy kręgosłup02
  • Shape03
  • JUMP (Trampoliny)04
  • TRX05
  • CROSS BASIC06
  • FIT MAMA (Z DZIEĆMI)07
  • WAKE UP08
  • JOGA09
  • AKADEMIA10
  • PUSH&PUMP (SZTANGI)11
  • TMT12
  • BRAZYLIJSKIE POŚLADKI13
  • JUMP KIDS (dla dzieci)14
  • TURBOSPALANIE15
  • STEP16
  • SLIM FIT17
  • AERO MIX18
  • PŁASKI BRZUCH19

Trening personalny

Trening personalny to dzisiaj najskuteczniejsza forma treningu. Jest dostosowany do każdego, niezależnie od wieku, czy płci. Dzięki bezpośredniej relacji trener – podopieczny postawione cele są realizowane w krótszym czasie niż przy indywidualnych formach treningu.

Trener personalny podczas każdej sesji skupia się wyłącznie na swoim podopiecznym, instruując go oraz korygując jego nawet najmniejsze błędy. Przedstawia dobór metod treningowych oraz plan rozwoju swojego podopiecznego. Pomaga sformułować cel i środki do jego realizacji.

Dzięki naszemu treningowi personalnemu zyskasz:

  • • Indywidualnie dobrany program treningowy
  • • Indywidualnie dobrane tempo ćwiczeń
  • • Indywidualną opiekę podczas treningu
  • • Motywację do systematycznego treningu
  • • Szybciej zrealizujesz swój cel
  • • Szybciej spalisz tkankę tłuszczową
  • • Skutecznie zbudujesz tkankę mięśniową

Mgr Bartosz Guran- Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Wychowania Fizycznego. Trener kulturystyki, dietetyk, instruktor sportów walki.
Od grudnia także trener personalny w CSiR J-L.
Bartosz jest zawodowym kulturystą, który może pochwalić się krajowymi
i międzynarodowymi sukcesami oraz doświadczeniem, m.in. 4-krotny medalista MP w kulturystyce.

Poniżej cennik treningów personalnych u Bartosza:

- dieta na 6 tygodni: 120 zł
- plan treningowy na 6 tygodni: 120 zł
- pojedynczy trening personalny: 100 zł

Pakiety:

- dieta + plan treningowy + 4 treningi personalne: 460 zł
- dieta + plan treningowy + 8 treningów personalnych: 700 zł
- dieta + plan treningowy + 10 treningów personalnych: 850 zł

Dodatkowo na trening personalny możesz zapisac się do:

Małgorzata Bejm- Instruktor Rekreacji Ruchowej ze Specjalnością Fitness – nowoczesne formy gimnastyki, potwierdzony przez Ministerstwo Sportu.
Instruktorka z 10 - letnim doświadczeniem. Uczestniczka kilkudziesięciu szkoleń i konwencji Fitness – PERSONAL TRAINING, STEP, FUNCTIONAL TRAINING, FIT BALL, TRX, ZDROWY KRĘGOSŁUP, MOBILITY, DANCE AEROBIC, PUMP.

Dorota Burdelak-od ponad 20 lat pracuje jako instruktor ćwiczeń siłowych i kulturystyki. Swoją przygodę ze sportem rozpoczęła trenując karate Shotokan we wrocławskim klubie zdobywając 4 stopień KYU. Przez wiele lat pracowała jako instruktor aerobiku oraz nauczyciel wychowania fizycznego. Sport to jej pasja i styl życia, który łączy z pracą zawodową. Prywatnie amatorsko uprawia kolarstwo szosowe oraz bieganie.

Cennik treningów u Gosi i Doroty

- 1 trening personalny: 80 zł
- 1 plan treningowy na 6 tygodni: 120zł

Pakiety:

-4 treningi personalne+plan treningowy na 6 tyg+2 wejścia na siłownię: 300 zł
-8 treningów personalnych+plan treningowy na 6 tyg+4 wejścia na siłownię: 560 zł
-10 treningów personalnych+plan treningowy na 6 tyg+6 wejść na siłownię: 650 zł

W ramach treningu klient otrzymuje:

  • • Wywiad
  • • Konsultację treningową oraz dietetyczną
  • • Program treningowy dobrany do jego potrzeb
  • • Instruktaż treningowy

service-image

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia dla wszystkich, ukierunkowane na profilaktykę i minimalizowanie bólu kręgosłupa. Korekcja, stabilizacja, wyrównywanie napięć mięśniowych, odciążenie oraz silne mięśnie grzbietu- to główne zalety zajęć. Zajęcia z wykorzystaniem piłek, głównie na macie.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 19:00 - Gosia
Środa - 18:00 - Gosia

service-image

Shape

Zajęcia wzmacniające. Skierowane są do osób w różnym wieku oraz o różnym stopniu zaawansowania. Zajęcia są prowadzone w umiarkowanym tempie dzięki czemu skupiamy się na prawidłowej technice wykonywanych ćwiczeń. Standardowo zaczynamy je rozgrzewka 5-10 min, następnie przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających, które wykonujemy w pozycji wysokiej jaki I niskiej (ćwiczenia na macie), zajęcia zakończone są ćwiczeniami rozciągającymi. Na zajęciach wykorzystujemy sprzęt taki jak: step, hantle, piłki, gumy oporowe. Są to zajęcia na których angażujemy każdą część ciała.

Efekty które widzimy przy regularnym uczęszczaniu na zajęcia to:
- poprawa koordynacji ruchowej
- wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych
- spalenie tkanki tłuszczowej
- poprawa samopoczucia

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 18:00 - Gosia
Czwartek - 18:00 - Agnieszka

service-image

JUMP (Trampoliny)

Zajęcia o dużej intensywności. Jednak kiedy się już wejdzie na trampolinę ciężko z niej zejść ponieważ czujemy się jak duże dzieci. Na zajęciach łączymy cardio oraz wzmacnianie a co najważniejsze dobrą zabawę. Zajęcia rozpoczynamy rozgrzewką następnie przechodzimy do prostych układów składających się z czterech elementów. Każdy z elementów jest wprowadzany stopniowo a następnie łączymy je w krótki układ. 20 minut przed zakończeniem zajęć przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających lub dwóch cykli tabaty na trampolinie lub na macie. Zajęcia zakończone są ćwiczeniami rozciągającymi.

Efekty to:
- poprawienie koordynacji ruchowej
- spalenie wielu kalorii w ciągu godziny nawet do 1000 kalorii
- dostarczenie endorfin, które poprawiają nasze samopoczucie
- lepszy nastrój na wiele godzin po treningu
- polepszenie wytrzymałości
- polepszenie wydolności krążeniowo - oddechowej
- wzmocnienie wszystkich partii mięśni.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - JumpIt - 19:00 - Zosia
Wtorek - 20:00 - Agnieszka
Czwartek - 19:00 - Agnieszka

service-image

TRX

W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na skomplikowanych maszynach z siłowni. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki treningowi w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 18:00 - Gosia
Czwartek - 18:00 - Marta

service-image

CROSS BASIC

Program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni.
Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Sobota 18.11 o godzinie 10:00 - Max
Piątek 24.11 o godzinie 19:00 - Max

service-image

FIT MAMA (Z DZIEĆMI)

Zajęcia przygotowane z myślą o kobietach, które chcą wrócić do formy po okresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem. Przeznaczone dla mam z dziećmi w wieku 8 tygodnia życia do 2 lat. Kobiety mogą w nich uczestniczyć już od 8 tyg. po porodzie fizjologicznym i 12 tyg. po cesarskim cięciu. Ćwiczenia pomogą im w efektywny sposób wzmocnić i uelastycznić mięśnie, pozbyć się zbędnych kilogramów a także poprawić kondycję. To świetna forma aktywnego spędzania czasu z malutkim dzieckiem i jednocześnie trening dla młodej mamy.
 
Co należy zabrać na zajęcia:
 
-strój sportowy, ręcznik i woda/dla mamy:)
-kocyk, zabawka i inne niezbędne akcesoria, jak np. pieluszki

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 10:00 - Ania
Czwartek - 10:00 - Ania

service-image

WAKE UP

Zajęcia ogólnorozwojowe mająca na celu pobudzić ciało do intensywnego działania przez cały dzień. Trening zwiększa wytrzymałość, wydolność organizmu oraz powoduje spalenie tkanki tłuszczowej, jak również dodaje pozytywnego zastrzyku energii, który utrzymuje się przez cały dzień.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 9:00 - Gosia
Czwartek - 9:00 - Gosia

service-image

JOGA

To staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Wpływa korzystnie na stan kręgosłupa oraz stawów. Poprawia samopoczucie i stan zdrowia poprzez redukcję stresu. Może być ćwiczony przez osoby z problemami w obrębie układu ruchu przy wcześniejszej konsultacji z prowadzącym.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek - 16:45 - Krystian
Środa - 16:45 - Krystian

service-image

AKADEMIA

AKADEMIA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU
To zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku 3-10 lat.

Akademia Prawidłowego Rozwoju to projekt stworzony z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Obecny tryb życia naszych milusińskich nie sprzyja prawidłowemu rozwojowi układu kostnego oraz mięśniowego.
Osłabiony wielogodzinnym siedzeniem (często w niewłaściwej pozycji), dźwiganiem ciężkich plecaków kręgosłup dziecka ulega deformacjom.
Do tego często ograniczona ilość ruchu, powoduje znaczne osłabienie układu mięśniowego.
Na naszych zajęciach będziemy wyrabiać nawyk utrzymywania prawidłowej postawy ciała, a poprzez ćwiczenia wzmocnimy mięśnie posturalne.
Nauczymy się również jak rozluźniać napięcia mięśniowe powstałe w ciągu dnia.
Zajęcia będą zawierały elementy gimnastyki korekcyjnej oraz ćwiczenia w formie zabawy.
Zapewniamy wszechstronny i prawidłowy rozwój, minimalizując ryzyko wad postawy dzięki zajęciom z wykwalifikowanym fizjoterapeutą.

Zajęcia poprowadzi dla Was:

Grupa wiekowa 3-4 lata
Wtorek - 17:00 - Maciek
Czwartek - 17:00 - Maciek

Grupa wiekowa 5-6 lat
Wtorek - 18:00 - Maciek
Czwartek - 18:00 - Maciek

Grupa wiekowa 7-10 lat
Poniedziałek - 17:00 - Marta
Czwartek - 17:00 - Marta

Serdecznie zapraszamy! 🙂

service-image

PUSH&PUMP (SZTANGI)

Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym. Jego celem jest wzmocnienie i kształtowanie większości grup mięśniowych oraz spalanie tkanki tłuszczowej i poprawa wydolności organizmu. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu. Trening dla każdego, bez względu na płeć, wiek oraz poziom sprawności fizycznej. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 19:00 - Gosia
Piątek - 18:00 - Ania

service-image

TMT

Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Spalasz ponad 600 kcal podczas treningu.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Środa - 19:00 - Ania
Piątek - 19:00 - Ania

service-image

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Zajęcia dla tych, którzy marzą o zgrabnej i jędrnej pupie. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć. Ćwiczenia ukierunkowane na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzone ciekawą, aerobową rozgrzewką. Zgrabne pośladki to marzenie wielu kobiet - możesz je spełnić regularnie uczestnicząc w tych zajęciach. Zajęcia dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 19:00 - Agnieszka
Piątek - 18:00 - Gosia

service-image

JUMP KIDS (dla dzieci)

Zajęcia na trampolinach, w pełni bezpieczne, w towarzystwie skocznej muzyki i pod okiem rozskakanego instruktora, który wymęczy Wasze pociechy. Mnóstwo zabawy i radości podczas zajęć oraz uśmiech i zadowolenie po zajęciach.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 18:00 - Agnieszka
Czwartek - 17:00 - Agnieszka

service-image

TURBOSPALANIE

Turbospalanie to popularny w trening z ćwiczeniami interwałowymi. Turbo spalanie szybka spala tkankę tłuszczową. Istotą turbospalania są ćwiczenia interwałowe. Dzięki temu, że turbo spalanie przeplata interwały z treningiem typu cardio, pozwala spalać dużo kalorii w ciągu jednego treningu i szybko tracić na wadze. Turbo spalanie daje pierwsze efekty po miesiącu. Pierwsze zmiany spowodowane przez turbo spalanie można zauważyć już po kilku dniach. Gdy przejdą nam zakwasy, na pewno poczujemy, że turbo spalanie zmienia nasze ciało i poprawia formę.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek - 20:00 - Aga

service-image

STEP

Step aerobik to forma zajęć fitness, do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Zajęcia ze step aerobiku prowadzone są w grupie. Instruktor pokazuje kroki, które powtarzają po nim uczestnicy. Jednocześnie zwraca uwagę na technikę ćwiczeń i narzuca odpowiednie tempo.
Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć step aerobiku można spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Środa - 19:00 - Gosia

service-image

SLIM FIT

Zajęcia aerobowe, proste układy taneczne, kształtujące wszystkie ważne grupy mięśniowe, oraz kombinacje ćwiczeń wzmacniających uda i pośladki. Po 35 minutach ciągłego ruchu, przechodzimy do wzmacniania mięśni brzucha. Kończymy relaksem, przy nastrojowej muzyce, rozciągając wszystkie mięśnie. Zajęcia polecane dla osób chcących spalić zbędne kalorie, poprawić kondycje i wysmuklić sylwetkę.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Poniedziałek – 18:00 – Agnieszka
Czwartek – 19:00 – Agnieszka

service-image

AERO MIX

Trening stanowiący połączenie pracy z przyrządami (m.in. step, piłki, gumy itp.), sztukami walki oraz choreografii bazującej na dużej liczbie przysiadów, wypadów i ciosów. Zajęcia przeznaczone dla osób, które potrzebują ciągłych zmian i wyzwań w trakcie ćwiczeń.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Piątek – 9:00 – Gosia

service-image

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Pierwsza część ćwiczeń to prosty układ choreograficzny, po którym następuje specjalistyczny trening ukierunkowany na ukształtowanie mięśni brzucha.
Ćwiczenia mają na celu poprawienie kondycji oraz zdobyciu pięknej i smukłej sylwetki.

Korzyści:

  • • wzmocnienie mięśni brzucha,
  • • wymodelowanie talii,
  • • poprawa sprawności fizycznej.

Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Zajęcia poprowadzi dla Was:
Wtorek – 20:00 – Gosia

service-image

Oferta Taneczna

Poniżej przedstawiamy Państwu naszą ofertę zajęć tanecznych

  • Taniec dla dorosłych01
  • Taniec dla dzieci02

Taniec dla dorosłych

Szkoła Tańca Dance Academy

Taniec towarzyski - Poniedziałek 19:15-20:15

Latino Solo dla kobiet + stretching - Piątek 20:15-21:15

I oczywiście Zumba! Poniedziałek 20:00, Czwartek 20:30

service-image

Taniec dla dzieci

Taniec nowoczesny 6-8 lat- Poniedziałek i Środa 17:00-18:00

Taniec nowoczesny 10+- Poniedziałek i Środa 18:30-20:00

Hip- Hop dla malucha 3-5 lat- Poniedziałek i Środa 18:00-18:30

Szkoła Tańca Dance Academy

Taniec nowoczesny 4-6 lat oraz 6-8 lat - Poniedziałek i Piątek 17:20-18:05

Taniec nowoczesny 6+ - Poniedziałek i Piątek 18:10-19:10

Cheerleaderki 6-8 lat - Piątek 16:30-17:15

Hip-Hop 8+ Piątek 19:10-20:10

service-image

to-top