Oferta ogólna

Poniżej przedstawiamy Państwu naszą ofertę

  • Hala sportowa01
  • Siłownia02
  • Fitness03
  • Rowery04
  • Tenis stołowy05
  • Telebim06
  • Taniec dla dzieci07

Hala sportowa

Hala sportowa jest sercem Centrum Sportu i Rekreacji w Jelczu-Laskowicach. Odbywają się tutaj zajęcia wychowania fizycznego, treningi klubów sportowych oraz wydarzenia kulturalno-sportowe takie jak koncerty, musicale, teatr oraz mecze piłki siatkowej, koszykówki oraz piłki nożnej.

service-image

Siłownia

Siłownia Centrum Sportu i Rekreacji o powierzchni 130 m2 podzielona jest na 3 strefy: strefę cardio, strefę maszyn oraz strefę wolnych ciężarów. Pomieszczenia są klimatyzowane, co zapewnia komfort termiczny w upalne dni. Nad ćwiczącymi opiekę sprawują wykwalifikowani instruktorzy, którzy zawsze służą pomocą i radą. Ponadto siłownia CSiR oferuje sprzedaż suplementów diety.

Cennik siłowni dostępny jest w zakładce Cennik.

Godziny otwarcia:

  • • Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 21.00
  • • Sobota: 9.00 - 18.00
  • • Niedziela: nieczynne

service-image

Fitness

Oferujemy bogatą ofertę zajęć fitness dla dzieci i dorosłych. Posiadamy 4 klimatyzowane sale z odrębnymi szatniami z natryskami. Zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem zajęć w zakładce Grafik.

service-image

Rowery

Oferujemy wypożyczalnię rowerów dla całej rodziny, czynną od poniedziałku do soboty. Ponadto posiadamy kaski rowerowe, zapięcia do rowerów oraz fotelik dziecięcy. Cennik wypożyczalni rowerów dostępny jest w zakładce Cennik. Gorąco zachęcamy do odwiedzenia Centrum Sportu i Rekreacji i skorzystania z oferty wypożyczalni oraz dostępnych Pakietów dla rodzin i grup zorganizowanych.

service-image

Tenis stołowy

Oferujemy wynajem klimatyzowanej sali do tenisa stołowego wraz ze sprzętem.
Zachęcamy do zapisów osobiście na recepcji Centrum Sportu i Rekreacji w Jelczu-Laskowicach lub pod numerem telefonu: 71 303 65 09.

service-image

Telebim

Oferujemy usługę wynajęcia telebimu. Form przekazywania informacji jest naprawdę dużo, ale czy każda z nich jest w stu procentach skuteczna? Telebimy w odróżnieniu od bilbordów, banerów czy tablic umożliwiają ruchomą formę przekazu. Kolorowy i dynamiczny obraz przyciąga wzrok i uwagę, przez co jest zdecydowanie lepiej przyswajany i zapamiętywany przez odbiorców. Idealne rozwiązanie dla firm i organizacji potrzebujących dobrej reklamy lokalnej. Zachęcamy do kontaktu z recepcją: recepcja@csir-jl.pl lub pod numerem telefonu: 71 303 65 09.

service-image

Taniec dla dzieci

Zabawy z tańcem i muzyką to zajęcia dla najmłodszych. Specjalnie opracowany program będący połączeniem rytmiki, zabaw przy muzyce, prostych kroków tanecznych oraz ruchu rozwijającego, doskonale wpłynie na psychofizyczny rozwój dziecka.

To zajęcia, które uczą podstaw tańca, kształtują muzykalność, rozwijają świadomość ciała, poprawiają sprawność ruchową, koordynację oraz bardzo pozytywnie wpływają na funkcjonowanie dziecka wśród rówieśników.

Zabawy z tańcem i muzyką prowadzone są z uwzględnieniem potrzeb dziecka by pomóc mu rozwijać jego taneczną pasję.

Zajęcia prowadzone są przez Dominikę Bator-Wróbel. Dzięki niesamowitej energii naszej instruktorki i budowaniu dobrego kontaktu z uczestnikami, każde dziecko ma szanse czuć się na zajęciach bardzo swobodnie, co sprzyja połączeniu zabawy z nauką.

Taniec nowoczesny 6-9 lat

  • • Poniedziałek i środa godz. 17:30

Taniec nowoczesny 10+

  • • Poniedziałek i środa godz. 18:30

Serdecznie zapraszamy!

service-image

Oferta Fitness

Poniżej przedstawiamy Państwu naszą szeroką ofertę dotyczącą zajęć fitness dla dzieci i dorosłych

  • Trening personalny01
  • Zdrowy kręgosłup02
  • JUMP (Trampoliny)03
  • TRX04
  • CROSS BASIC05
  • FIT MAMA (Z DZIEĆMI)06
  • WAKE UP07
  • JOGA08
  • AKADEMIA09
  • PUSH&PUMP (SZTANGI)10
  • TMT STEP11
  • JUMP KIDS (dla dzieci)12
  • STEP13
  • SLIM FIT14
  • Kick-boxing15
  • Pump&Band16
  • Tabata17
  • Boot Camp18
  • Fit Camp19
  • Strong Core20
  • Zumba21

Trening personalny

Trening personalny to dzisiaj najskuteczniejsza forma treningu. Jest dostosowany do każdego, niezależnie od wieku, czy płci. Dzięki bezpośredniej relacji trener – podopieczny postawione cele są realizowane w krótszym czasie niż przy indywidualnych formach treningu.

Trener personalny podczas każdej sesji skupia się wyłącznie na swoim podopiecznym, instruując go oraz korygując jego nawet najmniejsze błędy. Przedstawia dobór metod treningowych oraz plan rozwoju swojego podopiecznego. Pomaga sformułować cel i środki do jego realizacji.

Dzięki naszemu treningowi personalnemu zyskasz:

  • • Indywidualnie dobrany program treningowy
  • • Indywidualnie dobrane tempo ćwiczeń
  • • Indywidualną opiekę podczas treningu
  • • Motywację do systematycznego treningu
  • • Szybciej zrealizujesz swój cel
  • • Szybciej spalisz tkankę tłuszczową
  • • Skutecznie zbudujesz tkankę mięśniową

Małgorzata Bejm - Instruktor Rekreacji Ruchowej ze Specjalnością Fitness – nowoczesne formy gimnastyki, potwierdzony przez Ministerstwo Sportu.
Instruktorka z 10 - letnim doświadczeniem. Uczestniczka kilkudziesięciu szkoleń i konwencji Fitness – PERSONAL TRAINING, STEP, FUNCTIONAL TRAINING, FIT BALL, TRX, ZDROWY KRĘGOSŁUP, MOBILITY, DANCE AEROBIC, PUMP.

Dorota Burdelak - od ponad 20 lat pracuje jako instruktor ćwiczeń siłowych i kulturystyki. Swoją przygodę ze sportem rozpoczęła trenując karate Shotokan we wrocławskim klubie zdobywając 4 stopień KYU. Przez wiele lat pracowała jako instruktor aerobiku oraz nauczyciel wychowania fizycznego. Sport to jej pasja i styl życia, który łączy z pracą zawodową. Prywatnie amatorsko uprawia kolarstwo szosowe oraz bieganie.

Cennik treningów u Gosi i Doroty

  • • 1 trening personalny: 80 zł
  • • 1 plan treningowy na 6 tygodni: 120zł

Pakiety:

  • • 4 treningi personalne+plan treningowy na 6 tyg+2 wejścia na siłownię: 300 zł
  • • 8 treningów personalnych+plan treningowy na 6 tyg+4 wejścia na siłownię: 560 zł
  • • 10 treningów personalnych+plan treningowy na 6 tyg+6 wejść na siłownię: 650 zł

W ramach treningu klient otrzymuje:

  • • Wywiad
  • • Konsultację treningową oraz dietetyczną
  • • Program treningowy dobrany do jego potrzeb
  • • Instruktaż treningowy

service-image

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia dla wszystkich, ukierunkowane na profilaktykę i minimalizowanie bólu kręgosłupa. Korekcja, stabilizacja, wyrównywanie napięć mięśniowych, odciążenie oraz silne mięśnie grzbietu- to główne zalety zajęć. Zajęcia z wykorzystaniem piłek, głównie na macie.

Zajęcia prowadzi dla Was Gosia, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

JUMP (Trampoliny)

Zajęcia o dużej intensywności. Jednak kiedy się już wejdzie na trampolinę ciężko z niej zejść, ponieważ czujemy się jak duże dzieci. Na zajęciach łączymy cardio oraz wzmacnianie a co najważniejsze dobrą zabawę. Zajęcia rozpoczynamy rozgrzewką następnie przechodzimy do prostych układów składających się z czterech elementów. Każdy z elementów jest wprowadzany stopniowo a następnie łączymy je w krótki układ. 20 minut przed zakończeniem zajęć przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających lub dwóch cykli tabaty na trampolinie lub na macie. Zajęcia zakończone są ćwiczeniami rozciągającymi.

Efekty to:

  • • poprawienie koordynacji ruchowej
  • • spalenie wielu kalorii w ciągu godziny nawet do 1000 kalorii
  • • dostarczenie endorfin, które poprawiają nasze samopoczucie
  • • lepszy nastrój na wiele godzin po treningu
  • • polepszenie wytrzymałości
  • • polepszenie wydolności krążeniowo - oddechowej
  • • wzmocnienie wszystkich partii mięśni.
  • Zajęcia prowadzi dla Was Zosia i Agnieszka, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

    service-image

TRX

W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa, co nie jest możliwe w przypadku ćwiczeń na skomplikowanych maszynach z siłowni. Podczas treningu wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem. TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki treningowi w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni.

Zajęcia prowadzi dla Was Gosia i Marta, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

CROSS BASIC

Program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni.

Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję.

Zajęcia prowadzi dla Was Max, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

FIT MAMA (Z DZIEĆMI)

Zajęcia przygotowane z myślą o kobietach, które chcą wrócić do formy po okresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem. Przeznaczone dla mam z dziećmi w wieku 8 tygodnia życia do 2 lat. Kobiety mogą w nich uczestniczyć już od 8 tyg. po porodzie fizjologicznym i 12 tyg. po cesarskim cięciu. Ćwiczenia pomogą im w efektywny sposób wzmocnić i uelastycznić mięśnie, pozbyć się zbędnych kilogramów a także poprawić kondycję. To świetna forma aktywnego spędzania czasu z malutkim dzieckiem i jednocześnie trening dla młodej mamy.

 
Co należy zabrać na zajęcia:

  • • strój sportowy, ręcznik i woda/dla mamy:)
  • • kocyk, zabawka i inne niezbędne akcesoria, jak np. pieluszki

Zajęcia prowadzi dla Was Ania, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

WAKE UP

Zajęcia ogólnorozwojowe mająca na celu pobudzić ciało do intensywnego działania przez cały dzień. Trening zwiększa wytrzymałość, wydolność organizmu oraz powoduje spalenie tkanki tłuszczowej, jak również dodaje pozytywnego zastrzyku energii, który utrzymuje się przez cały dzień.

Zajęcia prowadzi dla Was Gosia, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

JOGA

Joga to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Wpływa korzystnie na stan kręgosłupa oraz stawów. Poprawia samopoczucie i stan zdrowia poprzez redukcję stresu. Może być ćwiczony przez osoby z problemami w obrębie układu ruchu przy wcześniejszej konsultacji z prowadzącym.

Zajęcia prowadzi dla Was Krystian, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

AKADEMIA

AKADEMIA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU

To zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku 7-10 lat.

Akademia Prawidłowego Rozwoju to projekt stworzony z myślą o dzieciach w wieku wczesnoszkolnym. Obecny tryb życia naszych milusińskich nie sprzyja prawidłowemu rozwojowi układu kostnego oraz mięśniowego. Osłabiony wielogodzinnym siedzeniem (często w niewłaściwej pozycji), dźwiganiem ciężkich plecaków kręgosłup dziecka ulega deformacjom. Do tego często ograniczona ilość ruchu, powoduje znaczne osłabienie układu mięśniowego. Na naszych zajęciach będziemy wyrabiać nawyk utrzymywania prawidłowej postawy ciała, a poprzez ćwiczenia wzmocnimy mięśnie posturalne. Nauczymy się również jak rozluźniać napięcia mięśniowe powstałe w ciągu dnia. Zajęcia będą zawierały elementy gimnastyki korekcyjnej oraz ćwiczenia w formie zabawy. Zapewniamy wszechstronny i prawidłowy rozwój, minimalizując ryzyko wad postawy dzięki zajęciom z wykwalifikowanym fizjoterapeutą.

Zajęcia prowadzi dla Was Marta, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

PUSH&PUMP (SZTANGI)

Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym. Jego celem jest wzmocnienie i kształtowanie większości grup mięśniowych oraz spalanie tkanki tłuszczowej i poprawa wydolności organizmu. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu. Trening dla każdego, bez względu na płeć, wiek oraz poziom sprawności fizycznej. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

Zajęcia prowadzi dla Was Gosia, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

TMT STEP

Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń na stepie, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Spalasz ponad 600 kcal podczas treningu.

Zajęcia prowadzi dla Was Ania, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

JUMP KIDS (dla dzieci)

Zajęcia na trampolinach, w pełni bezpieczne, w towarzystwie skocznej muzyki i pod okiem rozskakanego instruktora, który wymęczy Wasze pociechy. Mnóstwo zabawy i radości podczas zajęć oraz uśmiech i zadowolenie po zajęciach.

Zajęcia poprowadzi dla Was Agnieszka oraz Zosia, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

STEP

Step aerobik to forma zajęć fitness, do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Instruktor pokazuje kroki, które powtarzają po nim uczestnicy. Jednocześnie zwraca uwagę na technikę ćwiczeń i narzuca odpowiednie tempo.

Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Podczas jednych zajęć step aerobiku można spalić nawet 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki oraz łydki.

Zajęcia prowadzi dla Was Gosia, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

SLIM FIT

Zajęcia aerobowe, proste układy taneczne, kształtujące wszystkie ważne grupy mięśniowe, oraz kombinacje ćwiczeń wzmacniających uda i pośladki. Po 35 minutach ciągłego ruchu, przechodzimy do wzmacniania mięśni brzucha. Kończymy relaksem, przy nastrojowej muzyce, rozciągając wszystkie mięśnie. Zajęcia polecane dla osób chcących spalić zbędne kalorie, poprawić kondycje i wysmuklić sylwetkę.

Zajęcia prowadzi dla Was Agnieszka, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

Kick-boxing

Kickboxing jest jednym z najbardziej popularnych sportów walki. Jego charakterystyczną cechą jest łączenie ciosów stosowanych w boksie oraz licznych kopnięć. Trening rozwija szybkość, poprawia siłę fizyczną oraz wytrzymałość zawodników. Podczas zajęć wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy – tarcze, worki, gumy treningowe, ciężary oraz sprzęt specjalistyczny.

Zajęcia poprowadzi dla Was Mateusz Kotas i Łukasz Andrzejak w każdy wtorek i piątek o godz.: 18:30 (grupa początkująca) oraz o 19:30 (grupa zaawansowana).

service-image

Pump&Band

Trening dla każdego, bez względu na płeć, wiek oraz poziom sprawności fizycznej. Połączenie klasycznych sztang z gumami Power Band. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający.

Zajęcia prowadzi dla Was Ania, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

Tabata

Tabata to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Trening Tabata jest przeznaczony dla każdego, kto chce poprawić ogólną wydolność organizmu i spalić zbędną tkankę tłuszczową.

Zajęcia prowadzi dla Was Agnieszka i Gosia, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

Boot Camp

Boot Camp to trening podzielony na 2 lub 4 części, podczas których wykonuje się na przemian proste ćwiczenia siłowe z wytrzymałościowymi, bez dodatkowego sprzętu tj. pompki, przysiady, wyskoki, brzuszki itp. Zajęcia są intensywne, ale dzięki temu szybko budują kondycję i siłę mięśni.

Zajęcia prowadzi dla Was Agnieszka, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

Fit Camp

Trening o wysokiej intensywności fizjologicznej oparty na stacjach, wykonywanych w seriach. Celem treningu jest zoptymalizowanie fizjologicznych zdolności człowieka oraz wywołanie jak największej adaptacji organizmu do wykonywania czynności dnia codziennego (funkcjonalność pracy).

Zajęcia prowadzi dla Was Krzysztof Gugnacki, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK. Aby zapisać się na zajęcia, prosimy kontaktować się pod numerem telefonu 698 741 596.

service-image

Strong Core

Zestaw ćwiczeń wzmacniających centrum ciała, mięśnie brzucha, przykręgosłupowe, miednicy, pośladkowe, pleców- wszystkie te grupy mięśni, które odpowiedzialne są za stabilizację kręgosłupa i miednicy.
Odpowiednia praca nad tymi mięśniami poprawia postawę ciała, odciąża kręgosłup, poprawia równowagę,wzmacnia wszystkie mięśnie brzucha.

STRONG CORE=PŁASKI BRZUCH, JĘDRNE POŚLADKI, MOCNY KRĘGOSŁUP!!

Zajęcia prowadzi dla Was Ania, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

Zumba

Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone w rytmach specjalnie przygotowanej muzyki latynoamerykańskiej. Zumba przede wszystkim umożliwia spalanie dużej ilości kalorii przy wspaniałej zabawie. Optymistyczny nastrój zajęć pozwala odpocząć od problemów życia codziennego i nabrać energii przed kolejnym dniem. Proste kroki taneczne oraz porywająca muzyka latynoska sprawia, że każda Pani z zajęć zumby wychodzi zmęczona, ale zadowolona. Zajęcia oferowane dla każdego.

Zajęcia prowadzi dla Was Dominika Bator-Wróbel, a terminy zajęć dostępne są w zakładce GRAFIK.

service-image

to-top Regulamin CSiR Regulamin fitness Regulamin karnetów Klauzula informacyjna dot. RODO